.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماينده رشت : کواکبیان توبه کند
كوچكي‌نژاد در مورد اظهارات كواكبيان در مجلس در مورد دست دادن با زنان اجنبي تصريح كرد: اينگونه توجيهات در مكتب ما قابل قبول نيست و از كواكبيان مي‌خواهيم توبه كند...
نماينده رشت : کواکبیان توبه کند

عضو شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: جبهه اصولگرايان و فعالان سياسي بر حمايت از احمدي‌نژاد به وحدت و اجماع رسيدند.

به گزارش شمال نیوز ، جبار كوچكي‌نژاد امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعيت اصولگرايان در انتخابات آينده رياست جمهوري اظهار داشت: اصولگرايان و فعالان سياسي با وحدت احمدي‌نژاد را در ليست كانديداي خود قرار دادند تا بتوانند به نيروهاي ارزشي و اثرگذار كشور برسند.

وي ادامه داد: اصولگرايان در زمينه حمايت از احمدي‌نژاد به اجماع رسيدند و بايد در بخش‌هاي مختلف بحث‌هاي داخلي را داشته باشند.

نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي درباره كانديدا شدن خاتمي گفت: حضور افراد در عرصه انتخابات آزاد است و كساني كه سياست‌هاي نظام را قبول دارند مي‌توانند در انتخابات شركت كنند.

وي با بيان اينكه انتخابات دوره دهم رياست جمهوري پرشورتر و درصد شركت مردم بسيار بيشتر است، افزود: مردم در اين دوره از انتخابات استقبال چشمگيري دارند و به طور يقين به فرد اصلح رأي مي‌دهند.

كوچكي‌نژاد وضعيت اصلاح‌طلبان در انتخابات را چندان اميدواركننده ندانست و گفت: در اردوگاه اصلاح‌طلبان تفرقه شديدي ايجاد شده است و كانديداهاي مختلفي در ميان آنها ورود كرده‌اند كه تا ارديبهشت ماه فرصت دارند به يك كانديداي واحد برسند.

وي با اشاره به حضور ميرحسين موسوي در انتخابات خاطرنشان كرد: ميرحسين موسوي در بحث ديدگاه‌هاي اقتصادي يك سري ترديدهايي داشت كه 20 سال سكوت كرد و آن زمان كه اصلاحات نيروهاي ارزشي را مورد حمله قرار مي‌داد وي بايد اظهار نظر مي‌كرد كه اين كار را انجام نداد.

كوچكي‌نژاد همچنين در مورد اظهارات كواكبيان نماينده مردم سمنان در مجلس در مورد دست دادن با زنان اجنبي تصريح كرد: اينگونه توجيهات در مكتب ما قابل قبول نيست و از كواكبيان مي‌خواهيم توبه كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 اسفند 1387
جای تعجب دارد که علیرغم تکذیب صریح آقای کواکبیان در خصوص دست دادن با زنان این نماینه محترم اصول گرا باز حرف روزنامه های اصول گرا را تکرار می کند . در روز تیلی السرائر جناب کوچکی نژاد چه جوابی دارند؟
حسینی 11 اسفند 1387
چرا حمایت ایشان از احمدی نژاد را تیتر نزدید؟ مگر با دولت مشکلی دارید یا دنبال گزینه دیگری هستید؟
از طرف ستاد مهندس کوچکی نژاد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.